BULLET JOURNAL SEPTEMBER | FACES

Jeg må faktisk le litt av meg selv. Jeg presterte å skrive “august” på forsiden med svart tusj, for så å fylle ut “august” med svart tusj og deretter innse at det er jo september jeg lager for.. Noen ganger går det litt fort i svingene her. Jeg ble faktisk skikkelig frustrert over dette (i-landsproblem, ja) da jeg egentlig var ganske fornøyd ellers, men etter å ha tenkt en liten stund kom jeg frem til en løsning som dere ser under her. Den funket egetlig ganske bra og det ser planlagt ut, hvis man legger godviljen til.

Månedens tema ble faktisk inspirert av markeringstusjene under her! Disse kjøpte jeg på Normal til 4 kroner stykket. Jeg tror nok dette også er min favorittmåned i Bujo’en min i år. Det er så deilig å bli fornøyd for en gangs skyld haha. Jeg vil også si takk for tips til temaer! Selvom det ikke ble noe av det denne måneden, så blir det et av forslagene deres neste måned.

 

 

 

 

 

Hvordan synes dere at det ble?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg