BULLET JOURNAL | STEG FOR STEG

Min aller første bullet journal video er nå ute! Dette har vært utfordrende å filme da jeg aldri før har filmet at jeg tegner noe, men det gikk likevel overraskende bra. Hver måned får dere jo se hvordan min bullet journal ser ut, men dere har jo aldri før fått se prosessen bak. Jeg tenkte at det kunne være spennende å la dere se hvordan jeg går fra skisser tegnet med blyant til det ferdige resultatet. Kanskje får dere noen idéer selv også?

 

Hvis dere liker denne type video så si gjerne ifra, så kan jeg prøve å lage flere når det er en ny måned. Jeg har også planlagt temaene sånn halvveis for resten av året, men har dere noen spesifikke ønsker, så kanskje jeg prøver meg på det? Uansett, håper dere liker videoen!<3

 

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg