BULLET JOURNALOCTOBER | MOUNTAINS & STARS

Oktober har kommet og det har jeg derfor også kommet til i min bullet journal! Denne måneden valgte jeg å gå for fjell og stjerner. For første gang brukte jeg washi-tape i boken også og det var faktisk denne tapen som inspirerte meg denne måneden hihi. Himmelen er alltid fargelagt i tre forskjellige toner, men det kommer dårlig frem på bildene utenom på den nest siste. Men slik ser da altså hver eneste himmel ut, så det er mer farger denne måneden enn hva man egentlig ser på bildene. Jeg ble faktisk helt ferdig med oktober for bare noen minutter siden og jeg begynte på den da jeg var på RASP sist hehe..

Forsiden er ganske enkel og jeg trenger vel ikke forklare noe her.

Her er altså en av to type ukeskalendere som går igjen denne måneden.

Jeg ble faktisk litt fornøyd med fjelltegningene mine hehe.

På disse sidene brukes den ene siden til å tracke vanene mine innen bulimifrie dager og dager jeg tøyer på. Den andre siden bruker jeg til å tracke humøret mitt. Jeg irriterer meg forresten grønn over at jeg ikke kommer på det norske ordet!! Jo, kartlegge er det! Haha dette har irritert meg i mange uker, men har jeg orket å søke det opp..? Nope.

Under her ser dere eksempel på den andre type ukeskalender jeg har denne måneden.

Under her er bare en side med et sitat og en side med forskjellige stjernetegn. Sitatet er: “The best views comes after the hardest climb”.

Sist, men ikke minst: en side satt av til månedens mål og en side til idéer jeg får.

 

 

Hvordan synes du denne månedens tema ble?

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg