BURSDAGSFEIRING MED FAMILIE

På søndag feiret Andreas og jeg bursdagene våres sammen med familien. Det ble en skikkelig koselig feiring med god stemning! Andreas fylte jo 28 år i slutten av juli og jeg har bursdag nå i august. På grunn av corona var vi ikke så veldig mange og vi hadde dekket på til kake på tre forskjellige bord, slik at vi kunne holde avstand. En gruppe satt i sofaen, en gruppe ved spisebordet og den siste gruppa satt ved et ekstra spisebord vi har. Kakene og slikt hadde vi på et eget kakebord, slik at det ikke skulle bli sendt rundt over alt.

Jeg synes det er så fint når vi kan ha familie på begge sider sammen og at alle prater så godt! Det er så fint å kunne samles, familie er jo tross alt noe av det viktigste vi har. Av servering så ble det en nyyydelig mandelkake som mormor hadde bakt, jeg bakte sjokolademuffins og en liten eplekake, vi hadde også is, vannmelon, brus, kaffe og farris å servere.

Vi hadde litt mye å gjøre før gjestene kom og vi kom oss litt sent i gang, så jeg rakk ikke ta noe særlig med bilder hehe. Bildene av meg tok Andreas etter alle hadde gått. Det ble noen hyggelige timer med feiring!

 

Her ser dere kakebordet.

 

Jeg er helt forelsket i denne kjolen og så glad jeg kjøpte den av Mona! Jeg må bare få sydd inn ved kløfta litt da den er litt stor der hehe.

 

Hva synes dere om kjolen?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer
    1. Koselig feiring ser det ut til. Fint at de kan kose seg sammen. Og du var skjønn 🙂 Vet ikke om du har sett men jeg har gjennomført en av foto-oppdragene du ga meg 🙂

    2. Tusen takk for veldig koselig bursdagsfeiring! Dere er så flinke til å stelle i stand til bursdager, og det er alltid hyggelig å være hos/sammen med dere!
      Stor klem fra t. Bente

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg