BURSDAGSFEIRING MED GODE VENNER

Hei dere gode lesere! På lørdag feiret jeg bursdagen min med venner og det ble en skikkelig fin kveld! Jeg kan ikke få sagt nok hvor heldig jeg er som har disse gode menneskene i livet mitt og som har hatt de i livet mitt i så mange år. Som jeg har sagt tidligere så feiret jeg litt før min egentlige bursdag, men jeg har bursdag i august altså haha. Jeg synes det er så koselig å feire bursdag og å være i bursdager, da det er en fin anledning til å samles og være med de man er glad i.

I tillegg til de dere ser under her så var også Sigurd der og en kompis av han. I løpet av kvelden kom også broren min en tur blant annet, så det var koselig! Som den gode vertinnen jeg er (egentlig ikke, men la oss late som) hadde jeg kjøpt inn litt mat til gjestene i tillegg til snacks. Så utover kvelden serverte jeg nachos med ost, rømme og salsa. Jeg kom meg faktisk ikke i seng før halv fire på natten, så man kan trygt si det ble en fin kveld!! Heldigvis er det aldri problem å ha fest med disse folkene, for det er aldri noe bråk og alle tar hensyn til naboene. Takk for en fin kveld, dere!<3

Mona, Therese, Vibeke, meg og Ingrid.

 

På fredag gikk Andreas og jeg en tur inn til sentrum for å kjøpe litt pynt. Jeg elsker å pynte og jeg synes det blir så stas med litt ekstra hehe. Noe av det er pynt jeg hadde fra før og jeg har tatt vare på all pynten fra denne feiringen også. Det er tross alt ikke nødvendig å kaste det etter et gangs bruk. Tar man fint vare på det varer det i årevis.

 

Meg og min kjære Andreas. Tenk at denne finingen her har vært min i snart 6 år og at jeg er så heldig at jeg skal gifte meg med han.

 

Min lille fotovegg hihi.

 

Mona og meg

 

Meg og Vibeke

 

Pleier du å feire din bursdag?

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg