CAFÈ MED MAMMA

På mandag forrige uke dro mamma og jeg på Hungry Heart med hvert vårt strikketøy på en liten lunsjdate. Det ble noen koselige timer med strikking, skravling og god mat. Heldige meg ble påspandert lunsj av mamma til og med! Mamma strikket på et par med sokker og jeg hadde med meg bolen til en genser jeg strikker nedenfra og opp. Hvordan det jeg strikker på nå ser ut får dere se en annen gang, men et lite hint er at det er en klassiker med en moderne vri. Jeg vet at jeg gjorde noe feil på starten av mønsteret da jeg startet med det, men jeg gadd faktisk ikke rette det opp.. Genseren er tross alt til meg selv og det er en genser som kommer til å bli mest brukt i friluftsammenheng, så da spiller det ikke så stor rolle.

Uansett: etter å ha sittet på café kikket vi litt i butikker på Amfi, mamma tok noen bilder av meg og så kjørte hun meg hjem. Det ble en fin dag og været var heller ikke til å klage på!

 

Antrekket ble ganske enkelt: svarte sko og strømpebukse, olaskjørt, en hvit genser og en topp jeg har strikket selv. Toppen har fletter på sidene, men det er ikke så lett å se haha.

 

 

Mamma er ikke supergira på å bli tatt bilde av, så da ble det bilder kun av meg haha.

 

De har så utrolig mange spennende salater på Hungry Heart og det er noe nytt hver gang. Ekstra pluss er det at to av salatene bestandig er vegetariske og glutenfrie, så jeg bestilte en mix av dagens vegetarsalater med hummus og glutenfritt brød til. Etter lunsj ble det også en kaffe på oss.

 

 

Har du også sansen for å gå på café?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg