CAFÈ MED TINE + ANTREKK

På torsdag hadde Tine og jeg avtalt å ta en kopp kaffe på Espresso House for å få skravlet litt og strikket litt. Er det ei som alltid får meg i godt humør så er det Tine altså! Dere aner ikke hvor mye vi har ledd sammen de to årene vi har kjent hverandre haha. Dermed ble det en veldig fin stund på cafè! Nå er det forresten så lenge siden jeg bestilte varm kaffe at jeg ikke en gang kan huske det. Jeg har fått helt dilla på iskaffe i det siste! Denne gangen ble det en islatte med vanilje på meg og det skal jeg definitivt gå for neste gang også!

Mens vi satt på Espresso House kom det ei forbi som vi begge kjenner, så da inviterte vi hun til å sitte med oss. Jeg synes det er så koselig at det spontant blir sånn! Eller, det kommer jo an på hvem det er da hahah, men dette ble iallfall veldig hyggelig! En fin formiddag med andre ord! Det er nesten flaut hvor glad jeg er i å gå på cafè med venninner, drikke kaffe, skravle og strikke. Små stunder med ren lykke!

 

 

 

 

 

 


(digger antrekket til Tine forresten!)

 

 

Liker du å gå på cafe med venner eller foretrekker du å dra alene?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg