CANDY + YELLOW

God mandag! Håper alle er klare for en ny uke? Jeg er i alle fall det! I går kveld slo søtsuget inn så enormt, kanskje ikke så rart når jeg egentlig er totalt avhengig av sukker og prøver å kutte ned hehe. Heldigvis for meg kom bestevenninna mi med godteri på døren til meg (<3), så kvelden ble reddet. Jeg skal fortsatt spise godteri i helgene altså, problemet er bare at jeg har omtrent spist det hver dag og henter en del av energien og kaloriene mine fra det. Så jeg prøver å kutte litt ned på sukkerforbruket mitt. Spesielt ettersom jeg skal bli innlagt og der får man ikke godteri i helgene engang. Da er det lurt å være litt forberedt.

Dagens antrekk ble egentlig utrolig kjedelig. Og Mona, jeg regner med du leser dette, men jeg bare lånte genseren din jeg, siden den lå hos meg. Regner med jeg blir tilgitt haha. Dette antrekket hadde blitt mye kulere med skinnbuksa mi til (men den ligger hos Mona) og en hatt, men sånn får det gå for denne gang.

Noen av dere som også er skikkelig sukker-junkier, slik som meg?

-Elise Amanda

11 kommentarer

Siste innlegg