COLOR FANTASY DAY 1

God formiddag fra Tyskland! Eller Tyskland og Tyskland.. det er jo ikke lov til å gå i land på grunn av COVID-19, men teknisk sett befinner vi oss i Tyskland i øyeblikket. Båten har akkurat lagt fra kai og nå har vi satt kursen mot Norge igjen. Gårsdagen ble en rolig, men fin dag. Vi tok bussen innover til Oslo klokken 11, men vi fikk gå ombord først klokken 13.30. Vi måtte gå ombord i puljer og de er ekstremt nøye med smittevernsregler her. Det er få folk på båten, det er begrensninger over alt og mange tiltak er satt inn. Heldigvis går det an å kose seg selvom.

Da vi la fra kai satt vi oppe i loungen med en drink (dette er så tradisjon hehe) og så på at vi kjørte ut. Strikketøyet var også med og vi bestilte nachos til lunsj. Ellers har vi fått handlet litt i tax free, sett på show og tatt en drink på puben. Middagen tok vi med på rommet og jeg så til min store glede at de har fått sushi her, så dere trenger ikke en gang gjette hva min middag ble! Kvelden ble avsluttet på rommet hvor vi så på TV og nå er vi altså godt i gang med dag nummer to (noe jeg forteller mer om siden). Håper resten av turen blir fin!

 

 

 

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg