COLOR FANTASY DAY TWO

God kveld! Da er det siste kvelden her på båten og tiden går så alt for fort. Vi har fått sett kveldens show og etter showet gikk vi bort til den italienske restauranten for litt middag. Akkurat nå har jeg litt dårlig tid, vi skal blant annet rekke taxifree før den stenger. Hva vi skal i kveld er vi ennå litt usikre på, men en ting er klart: det blir roligere enn gårsdagen for å si det sånn.. Det kommer en del bilder senere, jeg tenkte å dele opp innlegg om denne turen her så det ikke blir fem tusen innlegg om dagen. 
 
Jeg fikk forresten en sms i dag jeg tenkte å fortelle dere om i morgen. Jeg ble utrolig skuffet og frustrert, fordi der er så alt for typisk at slike ting skal skje meg. I morgen blir derfor en litt annerledes dag enn planlagt, men det er dessverre ikke noe jeg får gjort med det. Det positive er at vi får litt ekstra tid på båten i morgen før vi må gå i land. Det er jo i det minste veldig greit! Får vi tid og orker filmer vi også inn en innkjøpsvideo. Nåååå må jeg løpe! Ha en fin kveld! <3


 

-Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg