COLOR FANTASY

Eeeendelig var dagen her! Eller, endelig og endelig, vi bestilte jo denne turen forrige uke. Men jeg har gledet meg helt vilt likevel! I dag morges tok vi bussen inn til Hjortneskaia for å dra på tur med Color Fantasy. Det er utrolig rart å være på denne båten igjen, men veldig veldig fint! Gjett hvem som i tillegg var så heldige at de fikk lugar med sjøutsikt da? Det var oss det! Jeg vurderte faktisk å oppgradere rommet til sjøutsikt eller utsikt til promenaden, da jeg synes det er litt ekkelt å sove på et knøttlite rom uten vindu. Heldigvis gjorde jeg ikke det!

I tradisjonen tro (familien på min mors side har sterke tradisjoner og det er dem jeg har vært på tur med her mange ganger tidligere) ble det en drink oppe i baren mens vi så på at båten kaster loss og satte kursen utover. Den ene drinken her er sååå god og det bragte frem så mange minner ved å drikke den igjen haha. Selvfølgelig drakk jeg den alkoholfri da jeg var under 18, men det regner jeg med at dere forstod.

Nå har vi nettopp fått i oss litt mat og det er ikke bare bare når du skal ha glutenfri vegansk mat. Vi fant heldigvis noe etterhvert, selv om det tok litt tid å bestille da hun i kassa ikke forstod hva jeg mente. Maten ble ikke så mye å skryte av og det er sååå synd at det var gluten i falaffelburgeren, for hvis ikke kunne jeg ha spist den. Men tommel opp for at flere av restaurantene hadde vegetarretter som lett kunne veganiseres! Det hadde de ikke sist jeg var på båten. Nå skal vi ta oss en tur rundt på båten, så hører dere masse fra meg senere i dag. Virkelig, det blir en god del (kanskje litt for mange hehe) blogginnlegg de neste dagene! Følg meg gjerne på insta HER for å se enda flere bilder fra turen:)

Tschüss!

-Elise Amanda

5 kommentarer

Siste innlegg