DAG NUMMER TO I SVERIGE

Dag to i Sverige startet med mye finere vær enn hva det var meldt, så det skal ikke klages på! Vi satt ute en stund på verandaen før regnet meldte sin ankomst. Men da var det bare å flytte seg inn i forteltet til vogna mens vi hørte på små drypp som straff taket. Siden vi hadde misforstått og ikke var forberedt på overnatting bestemte vi oss for å ta en båt hjem litt før klokken to på dagen da vi tross alt har katter. Heldigvis var alt av matskåler og vann fylt opp før vi dro, så det gikk fint å være ett døgn hjemmefra mens de var alene, men vi ville ikke være noe lenger borte enn det.

Selv om vi dro relativt tidlig rakk vi en god frokost, vi rakk innom en outlet og innom matbutikken. Jeg kjøpte faktisk med meg et plagg da vi var på outlet, nemlig min aller første turbukse! Det var på tide, for å si det sånn! For de som ikke vet det så er jeg veldig glad i å være ute og er det mye, men siden jeg ikke har hatt turbukse har bekledningen min vært veldig… kreativ? Upraktisk? Noe i den duren. Men nå kan jeg faktisk kle meg praktisk fremover!

Dette er da tante Bente som er storesøsteren til mamma. Selv om jeg egentlig er veldig lik mamma utseendemessig og mamma og tante ikke ligner særlig så ser jeg likevel en del likheter mellom tante og meg! Rart hvordan genetikken fungerer, eller hva? Ikke verdens heldigste bilder av meg da, men det får gå haha.

Det ble iallfall en kjempekoselig kort liten ferie og vi koste oss masse alle sammen! Og gjett hvem som klarte å legge fra seg bankkortet sitt på båten da? Joda, surrehuet meg det! Heldigvis var det noen som fant det og som leverte det inn til resepsjonen som så ropte meg opp. Jeg spurte forresten om dere ville gjette hvilken campingplass vi var på og svaret er Daftø, samme sted som Anniken og jeg var tidligere i sommer:)

 

Har du vært på camping i sommer?

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg