KVELDEN FØR KVELDEN + VINNER AV STRIKKEOPPSKRIFTER

Tenk at det er lille julaften allerede, herlighet! Jeg synes desember har gått utrolig fort i år og kan faktisk ikke fatte at det er julaften i morgen! I dag har vi holdt på med de siste forberedelsene til i morgen og vi har ennå en del igjen å gjøre. Vi skal nemlig være verter i år, slik vi er hvert tredje år. Dette blir faktisk også den tredje gangen hvor vi feirer her hjemme sammen med farssidene våre. Jeg har også fått gjort bordet nesten klart til i morgen og jeg synes egentlig at det ble ganske koselig jeg, med tanke på at det eneste som er kjøpt inn spesielt er serviettene. Jeg ser nå at jeg kanskje burde investert i noe granbar fremfor å bare gå ut i hagen, men altså, det funket jo sånn ok?

Planen vår er iallfall å ha alt klart til morgendagen i dag (utenom maten så klart) før vi skal til svigermor klokken seks i kveld. Det blir en liten minifeiring der med ost og kjeks, så blir det vel åpning av noen pakker også. Jeg gleder meg faktisk veldig til å gi Andreas gaven jeg har kjøpt til han haha. Derfor er jeg også så pyntet på bildene, da jeg alt har sminket meg klar til i kveld. Jeg tror derimot at jeg må bytte skjørt.. Da vi var på ferie skulle jeg nemlig sminke meg og da jeg klemte på fundationtuben sprakk den bak og sprutet hele meg full av fundation. Veldig gøy når man har på et skjørt man er skikkelig glad i.. Jeg har prøvd med sminkefjerner og vaskemaskin, så hvis noen har noen tips blir jeg glad for det!

Nå må vi nesten fortsette med alt vi har å gjøre, men først tenkte jeg å trekke vinner av konkurransen hvor man kan vinne strikkeoppskriftene mine! Konkurransen foregikk både på Facebook og bloggen og vinneren som ble tilfeldig trukket er… Helene! Gratulerer så mye! Jeg sender deg oppskriftene på mail i løpet av romjulen.

 

 

 

 

 

 

 

Skal du feire jul hjemme i år?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg