DAGEN I DAG + NY STRIKK: STRIPETE CARDIGAN

God kveld! Først nå har jeg endelig fått slengt meg ned på sofaen i pysjamas, totalt utslitt etter dagen. Det har vært min første dag på dagenheten på spiseforstyrrelsespoliklinikken i dag og inntrykket mitt er så langt positivt, men jeg skal fortelle mer om det senere. Medpasientene er også utrolig koselige og jeg føler vi kommer godt overens allerede.

Siden i dag tidlig har jeg vært på dagenheten og man er der altså hele dagen. Første ting som skjer der er frokost klokken halv ni på morgenen og det er ferdig klokken fem på ettermiddagen. Deretter tok jeg bussen hjem til Larvik for å delta på et Unge Venstre arrangement, noe jeg var på i en time før jeg måtte dra, så først litt før halv åtte på kvelden kom jeg inn døren hjemme og klar for å lage kveldsmat. Jeg må prioritere tilfriskningen og da blir det sånn. Nå er jeg så sliten at jeg faktisk tar kvelden snart, men først skal dere få se et strikkeprosjekt som ligger på vent.

 

Denne cardiganen mangler bare en arm, men jeg mangler garn til den, så enn så lenge ligger den bare på vent. Til tross for at jeg er en arm short ville jeg vise den til dere, for det er jo gøy å gi en update på hvordan ting ligger an på strikkefronten. Jeg er faktisk utrolig usikker på hva jeg synes om fargevalget, men litt artig ble den da?

Det som er kjipt er at jeg må bestille garnnøster i både burgunder, rosa, gul, blå og svart og akkurat nå tillater ikke økonomien det. Derfor blir den liggende litt på vent, så får jeg ta den opp igjen litt senere. Det går jo med mye mer garn til en stripete cardigan da det blir brukt en del lengder til trådfesting både på start og slutt av hver farge, så jeg feilberegnet garnmengden veldig.

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Den jakken blir kjempefin. Har lyst til å strikke en tilsvarende. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt garn og mønster?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg