DAGEN I DAG OG DAGENS ANTREKK

God helg! Dagens antrekk så faktisk mye bedre ut i hodet mitt enn det gjorde på, men man kan ikke treffe blink hver gang. I dag morges tok jeg toget til Tønsberg for en avtale der og deretter tok jeg en kopp kaffe med Mona på Espresso House. Vi fikk også kikket litt rundt og tatt noen bilder før jeg satte snuta hjem igjen. Skjorta har blomsterbroderier og volanger, men det synes dessverre ikke så godt på grunn av håret mitt. Det er iallfall en utrolig søt skjorte som jeg kjøpte i en bruktbutikk for bare 40kr. Kjekt for miljøet og kjekt for lommeboka!

Det har vært en del problemer med vann her hjemme, men i dag ble det ferdig fikset og det var så deilig å kunne dusje hjemme haha. Jeg fikk også melding i dag om at spisebordet og stolene mine kommer i løpet av tirsdagen, så nå er det ikke lenge til alt er på plass i leiligheten! Ellers i dag har jeg styrt en del med å sjonglere avtaler da ting har blitt dobbelbooket og ingen ting kunne avlyses, men nå er det i boks! Heldigvis ordnet det seg og jeg har fått senket skuldrene veldig i løpet av dagen. Nå har jeg besøk av Andreas som skal sove her i natt, men før vi tar kvelden skal vi se Sjørøverplaneten. Han har faktisk ikke sett den før, mens jeg derimot har sett den mange ganger, både animasjonen og den andre.

   

 

Hva synes dere om dagens antrekk?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

4 kommentarer
    1. Fint med billig bluse da 🙂 Jeg har alltid tenkt at du og Andreas bor sammen. Dere giftet dere ikke sant? Bare antok at dere også var samboere 😀 Håper det er fint med dere uansett 🙂

    2. Så fin med håret slik! Redd for å virke “mansplainende” selv om jeg er kvinne, du kan selvfølgelig ha håret akkurat slik du vil. Men synes det kler deg ekstra godt å ha så lang lugg eller luggen til siden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg