DAGENS ANTREKK

God kveld! Hostingen min har heldigvis gitt seg veldig nå og jeg hoster kun noe på natten nå, så bank i bordet på det! Feberen derimot sitter ennå i, men jeg er heldigvis godt på bedringens vei! I dag har jeg tatt noen bilder for Larvik Venstre, så jeg har ganske mange bilder å gå gjennom og redigere senere. Deretter hadde vi i programkomiteen et møte hvor vi gikk gjennom noen endringsforslag sammen med medlemmene og halvveis ut i møtet dro jeg på dansinga for å se på. Å være med å danse i dag hadde jeg ikke hatt sjans til, men det er god læring i å se på også.

Nå er jeg derimot helt knekt og klar for senga. Det skal bli godt å ha litt mer krefter i morgen forhåpentligvis og jeg krysser fingrene for at jeg er helt feberfri da! Dagens antrekk ble en genser jeg har strikket selv (Ulla sweater) og en dressbukse. Dressbukse rett og slett fordi den er skikkelig comfy og jeg ikke orket tanken på jeans i dag hehe. Veldig kjekt å kunne knipse noen bilder på vei til alt det andre jeg skulle. Men nå er det kvelden, så jeg håper dere får en god natt!


 

Hva synes dere om dagens antrekk?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg