DAGENS ANTREKK

Heihei! Jeg hadde planer om å gi noe lyd fra meg før nå, men så har jeg ligget syk noen dager. Heldigvis er formen mye bedre i dag og jeg ble nok ferdig med den verste feberen i natt! Siden jeg har ligget rett ut i senga noen dager nå og formen er mye bedre i dag har jeg vært så himla rastløs. Jeg blir seriøst nesten gal av å ligge rett ut i flere dager, men så har man liksom ikke så mye valg når formen ikke tillater noe annet. Så det var helt fantastisk å ta seg en dusj i dag, stelle seg, få på seg noen ordentlige klær og faktisk få gjort litt. Litt roligere burde jeg kanskje tatt det, da feberen har kommet litt tilbake, men jeg satser på å være helt feberfri i morgen. Det er iallfall skikkelig skikkelig deilig å gå i noe annet enn pysj eller joggebukse!

Det skjer jo også litt denne uken, så det er godt jeg allerede er så mye bedre enn jeg var! I morgen skal jeg til Sverige med Anni og Nelia, og på fredag setter Vibeke og jeg kursen mot Kristiansand for å besøke Nora. Vi har faktisk planer om å sove i bilen og putte hele madrassen min inn bak, så vi får satse på at det går! Sengen min er bare halvannenseng, så i teorien skal det iallfall gå. Jeg tror dette blir en fin uke, jeg!

  

 

Hva synes dere om dagens antrekk?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg