DAGENS ANTREKK I NYDELIG HØSTVÆR

Etter mange dager med regn og grått vær var det skikkelig godt å både se og kjenne solen titte frem! I dag kunne jeg faktisk ha på meg skjørt og kåpe uten å bli kald eller våt. Bootsene jeg hadde på meg i dag kjøpte jeg i november i fjor og jeg har brukt de veldig mye siden da. De har faktisk tålt en del regn og når det har vært kaldt har jeg bare hatt ullsokker i. Men her om dagen ble jeg våt på den ene foten og så da jeg kom hjem at jeg har slitt hull under hælen på den ene skoen.. så nå kan jeg ikke bruke de i regnvær lenger, noe som er skikkelig irriterende. Her snakker vi et skikkelig i-landsproblem, men det må være lov til å bli irritert over sånne ting også.

Nå er det jo faktisk høstferie også (eller fra mandag av da), så uken som kommer ser litt annerledes ut for min del. På planen står markering for verdensdagen for psykisk helse, behandling og på lørdagen skal vi på en årlig høstfest iallfall. Jeg har også planer om en liten give away på instagram til uken, så dere får følge med 😀

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes dere om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg