DAGENS ANTREKK I SNØSLAPSEN

Hvem sa at man ikke kan matche dressbukse og college genser? Genseren er forresten ikke min, den var en del av julegaven Andreas fikk av meg, men den er så utrolig myk og god, så jeg lånte den i dag jeg hehe. Jeg har fremdeles panneluggen altså, den kan jo ikke gro ut igjen så raskt, men jeg orket rett og slett ikke å vaske og føne den i dag, så da satte jeg den bort. Jeg synes forresten det er fint hvis folk lærer seg å plukke opp etter hundene sine :))) Hundebæsjen så jeg ikke før etterpå, så det ble jo veldig lekkert på bildene, men jeg er glad jeg ikke tråkket i den. Har du skaffet deg hund får du enten plukke opp etter den eller la være å skaffe deg en i utgangspunktet. Fun fact: om hunden graver over med snø hjelper faktisk ikke det, for snøen smelter den.

Sånn ellers i dag har jeg tatt en del andre bilder, gjort litt husarbeid og pakket litt. Jeg krysser fingrene for at det blir en rolig kveld for meg i dag og så skal jeg se Pørni med Andreas når han er hjemme fra jobb. Vi har faktisk ikke sett den serien før nå, noe som egentlig er ganske greit for da har vi noe å se sammen. Den kan anbefales, veldig lett å følge med på og det skjer mye rart. Håper dere får en fin kveld!<3

   

 

Hva synes dere om dagens antrekk?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg