DAGENS ANTREKK I SNØVÆRET

Jeg ble så glad da regnet i dag snudde til snø! Det er lov til å håpe på litt snø til jul iallfall, det har det vært så dårlig med de siste årene. Dagens planer ble avlyst både for meg og Anniken, så da dro vi heller på Nordbyen og tok en kaffe sammen med Tilde og Nelia også (ikke at Nelia drakk kaffe, hun er jo tross alt 1 og 1/2 år haha). Jeg fant jo faktisk ut i dag at Espresso House kjører julekalender i appen med et nytt tilbud hver dag og dagens tilbud var faktisk noe avslag på en nisselatte, så det passet meg perfekt. Jeg fikk også handlet inn litt rengjøringsprodukter og matvarer før vi dro, i tillegg til at Tilde og jeg fikk tatt noen bilder på utsiden. Anniken både hentet meg i dag og kjørte meg hjem så det satte jeg skikkelig pris på! Det fristet liksom ikke så mye med buss etter å ha handlet og i dette været.

Dagens antrekk gir meg faktisk en del julestemning og dette skjørtet her bruker jeg noen ganger hver eneste vinter. Nå ha jeg derimot skiftet over til joggebukse, for kveldens planer er rengjøring og strikking. Å skulle vaske i skjørt er liksom ikke helt min ting, til tross for at skjørtet er komfortabelt hehe. Jeg håper også at det ikke tar så alt for lang tid å få unnagjort det jeg skal vaske, for jeg trenger virkelig å få slappet av så mye jeg kan. Håper dere får en fin kveld og ikke minst at dere får en del fine øyeblikk denne uken!<3

 

 

Hva synes dere om dagens antrekk?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg