DAGENS ANTREKK + KVELDENS PLANER

God lørdag! Endelig fikk jeg somlet meg til å sminke meg og ordne meg litt, noe som hjelper mye på selvfølelsen. Jeg har vært ganske dårlig på det i det siste, men jeg vet jo fra tidligere erfaring at det hjelper på hvordan jeg føler meg. I dag har jeg sovet skikkelig lenge, ja alt for lenge, men det var godt for kroppen med mange timer søvn. Ellers i dag har Andreas og jeg fått handlet og pantet og det var deilig å bli kvitt panten her hjemme!

I skrivende stund pågår det skikkelig multitasking her: jeg blogger, spiser middag og pakker baggen min. Jeg skal nemlig ta bussen klokken syv til Therese hvor planen er å strikke litt for så å dra for å trene sammen. Og ja, vi bruker lørdags kveld på treningssenteret haha. Men det er egentlig perfekt timing for da er det ikke særlig mange andre der. Nei, nå må jeg få spist opp middagen og komme meg avgårde!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg