DAGENS ANTREKK + LITT OM DAGEN

Hei dere! Jeg håper dere har en fin dag? Selv har dagen min vært litt opp og ned så langt. Det ble en litt tøff kveld i går og det har preget denne dagen en del dessverre. Jeg skal likevel prøve å få gjort det beste ut av resten av denne dagen, kanskje til og med søke en EMT. Ellers i dag har jeg holdt på å overtale de ansatte til at jeg kan ta bilder av dem. Her er det nemlig en vegg med bilder og navn av de ansatte, men bildene er grusomme og elendig tatt hehe. Man ser jo nesten ikke hvem som er hvem engang! Så mitt prosjekt de neste dagene er å få tatt nye bilder av de ansatte som de kan bruke til å henge på veggen her. Litt må jeg da bidra med hehe.

 

 

 

Dagens antrekk er faktisk ikke en kjole. Ei heller en topp og skjørt, det er faktisk en cardigan og et skjørt. Jeg er veldig fan av å finne nye måter å bruke klærne mine på og jeg synes så absolutt at dette antrekket her funket. Skoene mine er de jeg har hatt til nesten alle de siste antrekkene mine da jeg kun har med dem + et par med hæler. Dessverre klarte jeg å ødelegge disse skoene i går, noe som er utrolig synd da jeg liker dem veldig godt. Så jeg får vel se etter noen nye lignende til uken en gang.

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Fint at du har litt å gjøre utenom det som handler om deg, at du kan ta bilder av dem. Klart du må få lov. Du tar jo fine bilder da, og de TRENGER Jo litt oppdatering/oppgradering 😀 Spennende sammensetning i antrekket 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg