DAGENS ANTREKK + SMÅGODT

På avdelingen her i Tønsberg er det slik at man har et søtt mellommåltid klokken 14.30 hver dag. Hva det kan være er det en lang liste over, blant annet nøtter, yoghurtnøtter, salt sild, kjeks, is, lakris, melkerull, svisker, tørket aprikos og veldig mye mer som jeg ikke husker i farten. Men siden det er lørdag i dag spurte jeg om å få flyttet det søte mellommåltidet til kvelden og heller kjøpe litt smågodt. Det var heldigvis helt i orden! Så i går var jeg ute med kontakten min for å kjøpe noen biter smågodt som jeg skal ha i kveld. En stk fornøyd Elise Amanda med andre ord, jeg er jo tross alt selverklært Candy Queen.

 

 

 

Dette skjørtet her er jeg veldig glad i! Jeg har fått så sansen for ruter. Egentlig hører dette skjørtet til et sett, men toppen er relativt liten, så foreløpig er det alt for kaldt til å bruke den. Men selvfølgelig må man jo ikke bruke settet sammen, det går jo fint an å bruke de to plaggene hver for seg. Jeg synes iallfall at skjørtet passet fint sammen med en svart genser og skinnjakka mi. Jakka er forresten face altså, men jeg regner med at dere tar det som en selvfølge når det kommer til meg hehe.

I dag har jeg forresten ikke stort med planer. Jeg skal filme ferdig og redigere en film som kommer ut i morgen (litt sent ute si, men jeg har ikke hatt overskudd før i dag) og ellers skal jeg bare slappe av. Kanskje planlegge litt blogg og litt hva jeg skal gjøre fremover generelt, jeg vet ikke helt ennå. Har dere forresten noen tips til noe som går på TV i dag?

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar
    1. Har ikke akuratt tips til noe å se på TV, men den siste tiden så har jeg sett på santa clarita diet🙊 nå vet ikke jeg om du har en sånn type humor, men jeg syntes at det var morsomt å se på 😹😹😹

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg