DAGENS ANTREKK

Hei dere! Det ser ut til at jeg er i en bedre bloggrutine nå med innlegg annenhver dag og håpet er at jeg klarer å holde på det. Ellers skjer det ikke så veldig mye spesielt i livet mitt. Det går i strikking / lage strikkeoppskrifter, dansing, politikk på forskjellige områder og å prøve å holde hodet over vann. Jeg har ikke skrevet så mye om spiseforstyrrelsen det siste året, rett og slett fordi jeg føler det ikke er så mye å skrive om. Jeg har tatt opp en del temaer tidligere som jeg har utdypet ganske så mye, men det kommer nok likevel et nytt innlegg i løpet av uken, da det er noe viktig jeg ønsker å spre kunnskap om. Angående min eget situasjon er det derimot ikke så mye å si, da det ikke er spesielt mye nytt å komme med.

I dag har jeg iallfall vært en tur på Rusta med Beate for å handle inn noen nødvendigheter. Jeg er så glad for at hun kunne bli med meg, fordi det hadde vært umulig å fått det med meg hjem via buss og så er det jo alltid koselig å ses! Senere i dag skal broren min og jeg en tur til pappa og i kveld har jeg et digitalt møte. For en gangs skyld poster jeg også et antrekk samme dag som jeg har det på meg, så det er ikke dårlig.

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes dere om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg