DANSEPRØVER + HVA JEG HAR PÅ PINNENE NÅ

Nå er det fult kjør fremover med dansing! Fra og med i dag er det prøver, generalprøver og forestillinger frem til neste tirsdag. Jeg anbefaler virkelig å få med seg forestillingen om man har mulighet! Forestillingen heter “Livet” og er basert på Lisa Aisato sin bok med samme navn. Premieren er alledere på lørdag og billetter får man kjøpt på Bølgen Kulturhus sin nettside. Det blir noen lange dager på meg fremover, men også veldig fine. Åhh, jeg gleder meg jeg! Dere som følger meg på instagram har jo også fått se et lite utklipp fra gjennomgangen som var på søndag.

Ellers er jeg ferdig med oppskriften på vottene som jeg har laget, så de blir lansert i desember. Siden vottene er ferdig har jeg startet opp med noe nytt og nå holder jeg på å designe en genser. Jeg digger uttrykket til dette garnet, så jeg tror den blir veldig fin! Så er det en veldig spennende konstruksjon jeg driver og prøver meg frem med, så den skiller seg ut sånn sett til tross for at den er ensfarget. Jeg kan ikke vise dere noen detaljer før det er lansering, derfor får dere ikke se så mye av genseren nå, kun en liten sniktitt. Lyset er forresten ikke noe godt å ta bilder i nå, det er helt mørkt inne hos oss nå, så bildene ble så som så.

 

 

 

 

Hva strikker dere på?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg