DANSEPRØVER OG SPØRSMÅLSRUNDE

God ettermiddag! Har dere noen planer for kvelden? Jeg skal iallfall snart ned til Bølgen for å ha en danseprøve for andre gang denne uken. Dette blir faktisk min første forestilling på tre år! Det er så godt å være tilbake! Grunnen til den lange pausen fra forestillinger er at jeg har måtte hatt en pause fra dansinga et år og så kom korona.. I år danser jeg bare på ett parti, så det blir ikke like lange dager med prøver på meg, noe som er greit, samtidig som jeg egentlig savner det hehe. På søndag skal vi faktisk ha generalprøve! Hvis noen av dere skal se forestillingen så danser jeg iallfall på contemporary voksne i nummeret “Elv”, så da får dere se etter meg! Åh som jeg gleder meg til forestillinger neste uke!

Nå er det igjen en stund siden jeg hadde spørsmålsrunde, så jeg tenkte å kjøre på med en ny en. For noen år tilbake hadde jeg disse minimum to ganger i måneden, men det valgte jeg å slutte med, så jeg håper det funker greit for dere at de kommer litt her og der. Det er bare å spørre om hva enn dere lurer på, så kommer svarene ut neste uke. Jeg håper dere får en fin kveld!

 

 

 

 

 

 

Er det noe dere lurer på eller noe dere ønsker at jeg skal skrive om?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg