DÅRLIG START PÅ DAGEN + NYTT GARN I HUS

Da jeg stod opp i dag kjente jeg at dette her, det er en skikkelig drittdag. Egentlig ville jeg bare bli i senga og vise fingeren til verden hehe. Men jeg tok meg sammen (ja, for noen ganger så kan man faktisk bare ta seg sammen!), stod opp og møtte opp til morgenmøtet. Deretter var det rett i terapitime, så rett i gruppe og så rett i lunsj. Fy søren hvor tøft det er når man alt har det skikkelig tøft! Likevel klarte jeg å gjennomføre, men jeg kjente at jeg måtte gjøre et eller annet, for slik kom jeg ikke til å klare å fortsette dagen. Jeg skiftet derfor noe motvillig til treningsklær og tok turen bort på treningssenteret for en beinøkt. Det hjalp heldigvis og etter det har jeg følt meg så mye bedre og klart å nyte noe av denne flotte dagen! Takk og lov for at trening frigjør endorfiner sier jeg bare!

På fredag mottok jeg forresten noe nytt garn i posten, til min store glede og lommeboken sin store sorg. Jeg trengte nemlig et nytt prosjekt og dermed også nytt garn (heldigvis er jeg flink og kjøper alltid kun garn til spesifikke plagg jeg skal strikke, jeg kjøper aldri garn uten plan). Ullgarnet var jeg svært misfornøyd med fargen på, den var ikke noe fin i fargen i virkeligheten og valgte derfor å bytte det til en annen farge. Påfuglgarnet er jeg fortsatt litt usikker på fargen på. Jeg ønsket noe knæsjt noe til minmotegenseren, men jeg føler fargen er knæsj og samtidig blass, om det gir mening? Jaja, jeg får se hva jeg velger å gjøre, om jeg bytter til en annen farge eller strikker i denne:)

 

 

 

 

 

Hva har du på pinnene for tiden?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar
    1. Glad for å høre at jeg ikke er den eneste som har dager jeg våkner å bare VET at deg blir en sikkelig drittdag! Bra at du klarte å snu litt om på det<3 Trening hjelper faktisk ja, må minne meg på det oftere. Noen ganger når jeg har mye raseri/følelser så hjelper det med en joggetur istedenfor at jeg går løs på maten.. det handler vel om å finne nye og sunnere måter håndtere live på når det strider i mot<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg