DATE NIGHT MED ANDREAS

Kvelden i går ble veldig fin! Andreas og jeg dro på en liten date sammen og turen gikk til Pakkhuset. Der spiste vi nydelig mat sammen og bare koste oss. Det ble litt kaldt etterhvert, men heldigvis var det tepper der. Jeg synes det er så koselig å finne på slike ting bare oss to og det skal vi bli bedre til. Slike fine stunder er gull verdt. Jeg er så heldig som har en så kjekk og god kjæreste! Det er så rart at vi alt har vært sammen i så mange år. Hvor ble tiden av?

Vi var også en tur innom Gulating og en tur innom Skotta før vi dro hjem. Formen min i dag er heldigvis ganske grei og nå har jeg besøk av Mona, som skal bli til i morgen. Men herlighet, jeg drakk en drink i går som smakte som kaptein Sabeltann is, den var alt for god!

 

Selvom det ser tomt ut her så var det en god del folk der altså haha

Kjekkasen min

 

 

 

Har dere gjort noe koselig i det siste?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg