DAY ONE – KIEL

Hahah, visste dere at dette her er dagens andre antrekk, men ikke dagens siste? Som vanlig når jeg er med Mona går jeg på jakt i klesskapet hennes (eller i dette tilfellet kofferten). Toppen og skoene er dermed ikke mine. Det er så praktisk for oss begge at vi bruker samme klesstørrelse! Så på denne turen deler vi klesskap. Nå har vi nettopp sett på kveldens show og siden jeg elsker å pynte meg ble det en penkjole. Men bilder av det + masse mer kommer i morgen, så følg med da.

Vet dere hva som gjorde meg så utrolig glad? Den ene sangen på showet her på båten ble sunget vanlig og på tegnspråk samtidig! Det gjør meg oppriktig glad i hjertet mitt å se at mennesker inkluderer tegnspråk i diverse settinger! Stor applaus til den eller de som er ansvarlig for dette! Showet var utrolig bra og det gjør nesten vondt i sjela å bare se på, jeg vil bli med jeg også haha. Jeg er jo vant med å være den som står på scenen og ikke i publikum. Misforstå meg rett, det er kjempegøy å se på, men jeg kjenner en enorm lengsel etter å være med på forestilling, til tross for at jeg gjorde det senest i desember.

Nå skal vi sjekke ut utelivet her (med det mener jeg sjekke ut, vi skal være i tipp topp form i morgen, så ikke noe party i kveld på oss) og deretter er det natta. Håper alle har hatt en fin dag, så ser dere litt bilder fra vår dag under her. Vi blogges i morgen ! Gute nacht!

-Elise Amanda

4 kommentarer
    1. Så koselig! Elsker å være på ferjen til Kiel, er så kos 😀 Tradisjon for oss er å se på show også haha 😂 håper dere koser dere masse videre! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg