DECORATING MY ROOM

God kveld, kjære lesere! Her om dagen fikk dere en liten sniktitt på hvordan rommet mitt her har blitt, men jeg filmet også prosessen (om man kan kalle det for det), så det er den dere skal få se nå + hele resultatet. De fleste ansatte her har faktisk kommentert at rommet mitt ser skikkelig fint og koselig ut hihi. Jeg er et slikt menneske som liker å ha det ryddig og fint rundt meg, derfor kom det ikke på tale å skulle bo på et sterilt sykehusrom i ukesvis. Jeg tilbringer jo store deler av dagen her og da er det også kjekt at det føles litt personlig og mitt, noe jeg føler at jeg fikk til.

Plakatene, den hvite ramma på skrivebordet, lyslenken og kaktusene kjøpte jeg da jeg var på IKEA med pappa etter forvernsamtalen her. Resten av tingere er ting jeg har tatt med hjemmefra. Nå viste jeg dere ikke hvordan det ser ut inne i klesskapet mitt, men det er ikke noe interessant uansett, der er det (overraskende nok) klær bare.

 

Hvordan synes du at det ble?

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg