DEN ENE GENSEREN JEG HOLDER PÅ MED

Ny uke og nye muligheter, eller hva? Jeg tenker iallfall slik. Uansett, jeg holder jo på med en genser nå i fargen lyng og dette er jo første gangen jeg prøver meg på fletting. Det ble ganske trøblete i starten, men etter litt hjelp forstod jeg systemet og så har det gått bra siden. Som dere ser så ble det en del surr nederst på fletten hehe, men det gadd jeg rett og slett ikke å ta opp.

Denne genseren gleder jeg meg bare til å bli ferdig med, så jeg klarer ikke kose meg med den. Jeg har jo bare lyst til å bruke den haha. Garnet lå jo ubrukt i lang tid etter jeg fikk det fordi jeg ikke forstod oppskriften og når jeg da først endelig er i gang vil jeg jo bare bli ferdig.

 

Genseren heter Poppy-genseren og er egentlig tofarget, men jeg har valgt å strikke den i en farge. Jeg har noen flere prosjekter liggende som jeg skal starte på etter denne og de kan jeg ta det litt mer med ro med. Jeg gleder meg til å vise dere når den er ferdig! Målet er å bli ferdig med den før jeg skal til RASP, så da er det bare å strikke på.

 

 

 

 

Tror du jeg klarer å bli ferdig i tide?

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg