DEN FINESTE DAGEN I LIVET MITT

Herlighet, hvor skal jeg starte!? Endelig er iallfall katta ute av sekken! Dette har vært planlagt i noen måneder nå og endelig var dagen her! Vi bestemte oss nemlig i mai for å endelig få ut fingeren og gifte oss denne sommeren, men vi bestemte oss også for å holde det hemmelig. Vi inviterte til felles bursdagsfeiring her hjemme, noe vi har gjort mange ganger før. Det familien ikke visste var at vi ikke skulle feire bursdagen vår, men gifte oss! Det var så gøy å overraske alle sammen og det var helt herlige reaksjoner! Det var kun noen få mennesker som visste på forhånd, så det var en god del folk som ble satt ut på lørdag, for å si det sånn!

Det ble en helt fantastisk dag og senest for en time siden ble jeg så rørt selv at jeg begynte å gråte da jeg snakket med Andreas og lørdagen. Jeg er tom for ord og jeg kunne virkelig ikke drømt om et finere bryllup! Så nå er jeg altså gift da, dere! Endelig kan jeg kalle min livs kjærlighet for ektemannen min♥ Mer om dagen og mange flere bilder kommer senere, for det er så mange bilder at jeg må dele det opp i flere innlegg. Så nå skjønner dere også hvorfor det har vært en del fravær på bloggen i det siste, vi har nemlig hatt en del å styre med hihi.

 

 

 

Min fine bestevenninne og forlover tok bryllupsbildene våre og jeg ble så fornøyd! Jeg stilte inn kameraet og hun knipset. Jeg er så glad for at jeg valgte dette stedet til å ta bilder på, for det ble så fint! Noen av disse bildene skal definitivt opp på veggen her hjemme!

 

 

 

 

 

Er jeg ikke verdens heldigste?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

7 kommentarer
    1. Hærlighet….
      Gratulerer så mye! Helt hærlig!
      Så fin du og dere er. Dette var virkelig en gladnyhet😍

    2. Åhh, så fint og vakkert! Gratulerer så mye, og jeg ønsker dere et fint og godt ekteskap <3 Helt nydelige er dere!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg