DEN NYDELIGE ULLASWEATER

Altså, jeg kan faktisk ikke beskrive hvordan det var å våkne opp i dag uten vondt i hodet! Det var så deilig å klare å komme seg opp av senga og starte dagen med en dusj. De siste dagene har jeg blitt i senga til langt utover dagen før jeg har klart å karre meg opp til sofaen. Og dere skulle sett hvordan håret mitt så ut før jeg kom meg i dusjen i dag, for å si det sånn.. Det er rart i grunn, at det er så mye man ikke setter pris på før man ikke har det lenger. Å ikke ha vondt i hodet for eksempel, det er jo ikke noe jeg tenker over eller setter pris på jevnlig.

Nå skulle jo ikke dette innlegget egentlig handle om at jeg ikke har vondt i hodet lenger da haha. Men jeg har blitt ferdig med en ny genser jeg ikke har fått vist dere! Ullasweater er strikket i en tråd DSA Faerytale og siden jeg strikket i et veldig alternativt garn var det vanskelig å beregne garnmengden. Så nå sitter jeg igjen med to nøster, så skrik ut hvis dere vet om noe jeg kan bruke de til! Jeg ble iallfall veldig fornøyd med genseren! Den er god og myk (klør ikke, noe jeg var redd den skulle gjøre) og designet er bare så fint! Jeg er glad for at jeg endelig fikk strikket denne, den har tross alt stått på strikkelista mi i rundt 2 år nå hehe.

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om genseren?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg