DEN NYE LEILIGHETEN VÅR del 1

Endelig er det på tide å vise dere leiligheten vi har flyttet inn i! Leiligheten ligger i toppetasjen i et gammelt bygg i sentrum, men har blitt helt renovert, så vi er faktisk de første som bor der etter renovasjonen. Jeg liker skikkelig godt at det er så lyst og fint og ikke minst kontrasten de mørke bjelkene gir! I stua har vi faktisk kun ett vindu, men det slipper inn så mye lys at det ikke er noe problem. Ønsker vi mere lys kan vi la dørene til soverommene stå oppe, men bildene under er tatt i lyset kun fra stua.

I første omgang får dere se stua, soverommet og badet. Senere kommer det bilder av kjøkken/spisestue, gjesterom, gangen og badet. Jeg tenkte det var greit å dele det litt opp, slik at det ikke skulle bli alt for mange bilder på en gang. Jeg ser også at jeg kunne ha ryddet litt bedre før jeg tok bildene hehe, men helt strøkent trenger det vel egentlig ikke å være, der er det nok jeg som må roe ned standaren min litt.

Stua er en åpen stue/kjøkkenløsning i en L-form. Dette fungerer egentlig veldig greit og jeg er glad for at det er naturlig avskilte soner, til tross for at det er et åpent rom. Jeg har forresten prøvd å ta bildene slik at man kan se for seg planløsningen.

 

Under her ser dere tre dører. Den ved tv’en fører inn til badet (vi har avskilt toalett og bad forresten), den i midten til gjesterommet/klesrommet og den til høyre fører inn til soverommet vårt.

 

Det ble litt dårlige bilder av badet, da lyset er helt gult der og selve rommet er ganske lite, men selve badet er utrolig fint! Det eneste dere ikke ser av badet på bildene er til venstre for meg på det nederste bildet, der står nemlig vaskemaskin og en varmtvannstank.

 

Soverommet vårt er ikke så stort, men det ble plass til senga vår og litt andre ting. Siden det ikke er plass til nattbord er bjelkene utrolig kjekke! Under senga er det skuffer vi har klær i, det eneste upraktiske med det er at vi ikke får dratt skuffene spesielt mye ut, men heldigvis nok til å få tak i klærne haha.

Døren morgenkåpene henger fører ut til stua, døren til høyre ut til branntrappa. Vi tenker forresten på å få kjøpt oss et klesskap å ha på denne veggen etterhvert, men enn så lenge blir det denne svarte hylla og dette klesstativet.

 

Hvordan synes dere at det ble?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg