DEN SISTE TIDEN GJENNOM TLF

God søndag gode lesere! I dag blir det en fin og rolig dag her hjemme. På planen står litt selvpleie, strikking, BuJo og en gåtur. Jeg har ikke helt bestemt meg for hvor jeg skal gå ennå, men jeg tenkte å gå meg en tur i tretiden. Jeg skal iallfall kle meg godt, for ute er det skikkelig kaldt om dagen. Boblebuksa mi ligger i barnehagen, men jeg har heldigvis en vindtett og vannavvisende turbukse her hjemme. Den sammen med ulltights og eventuelt fleecebukse under burde holde meg god og varm, tror dere ikke?

Flere av dere følger meg på instagram (@eliseamandan) og der får dere se en del bilder tatt med mobilen. Jeg liker å holde kamerabilder til bloggen og mobilbilder til instagram. Men jeg har vært skikkelig dårlig til å poste på Instagram de siste månedene og dessuten tar jeg jo haugevis av bilder som aldri blir postet. Noen av de bildene skal dere få se nå:)

Meg som prøver på Turidgenseren underveis   //   Litt strikking på cafe med Therese   //   Enda mer strikking på cafe med Therese

Molly som undersøker julegavene vi fikk   //   Anni og meg på Nordbyen   //   Molly som er nysgjerrig på kaffen min haha

 

Meg før trening med Emma   //   På vei hjem fra jobb i barnehagen   //   Et antrekk fra en uke eller noe tilbake i tid

 

Gresk yoghurt med søtning, frossen ananas og frosne bringebær (anbefales!)   //   Lucy som prøver å ta håret mitt   //   Septembersweater

 

Tar du også veldig mange bilder med mobilen?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg