DEN SISTE TIDEN GJENNOM TLF

Klar for runde nummer fire med mobilbilder fra den siste tiden? Uansett, her kommer de! De forrige innleggene har blitt tatt godt imot, så da tenkte jeg å kjøre i gang med en ny runde. Jeg har ikke gjort så veldig mye spennende i det siste, men litt har jeg jo gjort og noen bilder har jo blitt tatt. Jeg fortalte dere forrige gang at jeg føler slike bilder er mye mer personlige da de blir tatt mer i øyeblikket, i motsetning til kamerabildene som er oppstilt som regel. Dette var dere helt enige i! Så ja, her får dere se en litt annen side av meg!

Kort jeg lagde til medpasient da jeg ble skrevet ut fra RASP, jeg som er flink og tar ansvar selv med å drikke disse to på rommet på dps døgn i Sfj og en liten selfie av meg tatt på rommet jeg hadde på RASP.

Jeg som skulle sjekke hvor myk jeg hadde blitt siden jeg har vært flink med tøyingen i det siste, bunadsbilde av meg i slottsparken tatt på nasjonaldagen og en liten speilselfie av en ganske så sliten Elise Amanda.

Meg som ser helt gal ut med ansiktsmaske og luggen i et strikk haha, et bilde fra da jeg var hjemom en liten tur og Molly fikk litt kattegodis samtidig som jeg drakk en ND haha, bilde fra jeg gikk tur med Klara den dagen jeg dro fra RASP.

Anniken besøkte meg i Sandefjord og vi tuslet litt rundt og tok noen bilder, et måltid her på akuttpsykiatrisk og det siste bildet: hvordan jeg møtte opp til hviletid etter kveldsmat hahahah. Litt humor må man jo ha og medpasient synes heldigvis at det var veldig morsomt (takk og lov for at vi har så lik humor, vi ler så mye sammen atte!).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg