DENNE GANGEN VIL JEG SPØRRE DERE!

God kveld kjære lesere! Denne dagen har i grunn vært ganske så bra! Jeg fikk sove litt ut i dag (jeg har fri fra jobb og behandling på tirsdager), noe jeg tror jeg trengte. Ellers har jeg fått gjort litt hjemme, vært med Andreas til frisøren og vært på trening. På trening i dag stod armer på planen og jeg som egentlig alltid har hatet å trene armer begynner å like det skikkelig godt! Maten har også gått veldig bra i dag, så jeg håper bare at det holder seg sånn frem til jeg legger meg *bank i bordet*. Det eneste kjipe i dag er vel egentlig at behandlingstiden min i morgen ble avlyst. Litt senere i kveld har jeg et møte over nett og så er det forhåpentligvis natta litt etter det.

Men hei, dette innlegget skulle egentlig ikke handle så mye om meg. Dere som leser bloggen min vil jeg si kjenner meg ganske godt på noen punkter. Dere vet mye om meg, men jeg vet ikke så mye om dere. Noen av dere som har lagt igjen en del kommentarer derimot føler jeg at jeg har blitt litt kjent med og det er så koselig! Men jeg ser jo tall og statistikk, uten å vite hvem menneskene bak er. Det er så lenge siden jeg har stilt noen lignende spørsmål, så jeg har skikkelig lyst til å gjøre det igjen. Nettopp for å vite litt mer hvem de gode leserne mine er. Det kommer noen spørsmål litt lenger ned her som jeg hadde satt stor pris på om dere svarer på:)

 

Hvor gammel er du og fra hvilken del av landet er du fra?
Hva liker du best å lese om eller se bilder av på bloggen min?
Hvordan går det med deg, sånn helt ærlig?
Kan du fortelle meg en fun fact om deg selv?
Hvilke interesser har du?
Hva er favorittfargen din?
Har du noen kjæledyr?

 

 

klem,

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

7 kommentarer
    1. Hvor gammel er du og fra hvilken del av landet er du fra?

      Jeg er 25 år, bodd på Raufoss på toten til jeg var 19 år, flyttet til Oslo da jeg var 19 og bodde der i 5,5 år, flyttet for snart ett år siden til Stockholm.

      Hva liker du best å lese om eller se bilder av på bloggen min?
      Liker alle bildene dine! Du er flink

      Hvordan går det med deg, sånn helt ærlig?
      Jeg har faktisk helt ærlig aldri hatt det bedre,å flytte og gjøre forandringer på min hverdag har vært gull verdt.

      Kan du fortelle meg en fun fact om deg selv?
      Jeg blir aldri bakfull 😀 hahaha

      Hvilke interesser har du?
      Elsker å skrive, ta bilder, se på serier, dra å se fotball live og være med hundene mine

      Hva er favorittfargen din?
      Beige kanskje? hahhaha

      Har du noen kjæledyr?
      Jeg har 2 Franske Bulldoger, en jente på 4 år og en gutt på 6 år

      <3

    2. Hvor gammel er du og fra hvilken del av landet er du fra? Eg blir 40 i år, bur på Sørlandet, men kjem frå Jæren.
      Hva liker du best å lese om eller se bilder av på bloggen min? Bilder, når du deler frå kvardagen din, og om korleis du har det
      Hvordan går det med deg, sånn helt ærlig? Med meg går det veldig fint 🙂 Vært frisk frå anoreksi og ptsd i tre år nå.
      Kan du fortelle meg en fun fact om deg selv? Oi! Må ver humoren det, og at eg har så mykje sjølironi at folk går fem på!
      Hvilke interesser har du? Musikk, eg synger og spiller piano (har eget studio) dyr, ridning, trening, se ein god film eller serie, reise på turer
      Hva er favorittfargen din? Grønt!
      Har du noen kjæledyr? Jepp, har to katter, 8 ender, 12 høner og en hane, og to kaniner 🙂 Bor på landet, er gift med min kjære mann, og me har stor tomt 🙂

      1. – Jeg er bosatt i Askim (ca 40 km fra Oslo), og er 39 år.
        – Jeg liker best å lese blogginnlegg hvor en lærer noe, så hos deg, blir jo det innleggene hvor vi får innføringer i livet med en alvorlig spiseforstyrrelse. Dessuten heier man jo som besatt, med klokketro på at du har den gutsen som skal til for å få kontroll over utysket. Hva bilder angår, vet jeg i grunnen ikke, da jeg ikke er så veldig opptatt av disse..
        – Lock-down og sosial distansering begynner unektelig å tære på psykisk. Jeg får alt for mye tid, og hodet har så alt for mye plass til tanker jeg ville vært best tjent med å være foruten, for å si det sånn..
        – Jeg lærte å snakke på den svært så sjeldne måten ved at jeg lagret hele språket (inne i hodet) uten å si stort mer enn mamma og pappa, før jeg plutselig en dag åpnet munnen for å presentere fullstendige setninger og feilfri uttale da jeg var et sted mellom 2 1/2 og 3 år gammel.
        – Av interesser lever jeg for kattene mine, hvis flokk snart skal legges til en liten hund. Videre er jeg en ‘space geek’ i værsting format, i tillegg til å sosialisere med morsomme og interessante folk.
        – Av farger, er jeg veldig glad i pasteller som rosa, sitrongul, osv.
        – Ja, jeg har som nevnt 5 katter, hvorav 3 er rescue kittens, og vil om få måneder også få en familieforøkelse i form av en liten lasa-apsovalp 🤗

        1. Så morro, kjekt når man har felles interesser 🙂 Ja det er veldig spanande, gøy å starte sitt eget, også er det så utrulig mykje man kan gjer utfrå studioet sitt navn også 🙂 Ja har sett bilder av kattene dine, så utrulig søte 🙂 Har jo fulgt deg nå i to år elns? Usikker tida flyyyr hehe🤣🤣 Gunhild-Malena

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg