DERE SPØR OG JEG SVARER

Heisann sveisan! Dette er mitt feilede forsøk på å være artig, så da vet dere det. Jeg tenkte at det er på tide med en spørsmålsrunde igjen da det har tikket inn noen spørsmål her og der i kommentarfeltet. Jeg beklager så mye at jeg ikke har fått svart på dem ennå, men jeg har ikke glemt dem. Den siste tiden har det vært veldig mye i livet mitt og jeg har rett og slett ikke hatt overskudd til å svare på kommentarer. Men vit at jeg leser alle og at jeg setter veldig stor pris på dere<3

Hvis det er noe annet dere lurer på så er det bare å spørre! Ting som har blitt spurt i kommentarfeltet uten å ha blir svart på trenger dere altså ikke spørre om på nytt, for de spørsmålene kommer med. Svarene kommer på lørdag tenker jeg.

 

Noe du lurer på?

 

//Elise Amanda

4 kommentarer
    1. Hvordan går det med deg for tiden?
      Er det slik at du ikke overspiser når du er innlagt, eller hvordan fungerer dette for deg? Er det slik at du “tørr” å gå på butikken å kjøpe inn masse mat og sitte på rommet å spise, er du ikke da fryktelig skamfull og redd for at personalet skal komme inn å se deg?
      Hvordan er blodprøve-verdiene dine under denne forferdelige bulimien?

    2. Lurer på om det er mest fokus på måltider på rasp, eller om det er mye av kognitiv terapi o.l.?

      Og lurte også på- ift at du har skrevet at det har vært utfordrende å gå ut å spise (som er forståelig med det du sliter med) Hvordan er det å gå på kafe å drikke feks te/kaffi med en venn uten å spise? Vet ikke om/ihvilken grad slike steder triggende osv. Fint bilde. (Sendte mail)

    3. Hvordan håndterer du vektoppgang? Sliter nemlig med det selv og syns det er veldig vanskelig å ikke “freake ut” pga det. Har du noen metoder du bruker for å holde hodet på plass, hvis du skjønner hva jeg mener?

    4. Hva skjer om du nekter å spise et måltid på RASP? Eller hva skjer om du ikke spiser mer enn 2 måltider per dag, hva gjør personalet da, blir du kastet ut eller hvordan fungerer dette?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg