DERFOR LIKER JEG Å STRIKKE

Hei fra denne bloggeren her, om jeg i det hele tatt kan kalde meg det så lite jeg blogger om dagen haha. På fredag kom Mona hit og hun sov over til lørdag. Vi lagde nachos til middag og etterpå ble det noe godt i glasset. Det ble en veldig hyggelig kveld sammen med henne! På lørdag var jeg hos Maud hvor vi hadde jentekveld og det var sååå koselig! Med varm grill, verdens søteste isbitbasseng til drikka, vimpler og lys i hagen og ikke minst: skikkelig god stemning! Det ble tatt noen bilder med mobilen, så kanskje jeg skal vise dere dem?

Uansett: det var jo en periode hvor jeg skrev så mye om strikking at dette nærmest var en strikkeblogg hehe. Men jeg har jo aldri fortalt dere alle grunnene til at jeg elsker å strikke? Under her får dere iallfall lese om noen av grunnene.

• Man kan tilpasse det man strikker slik at det blir akkurat den størrelsen, lengden og bredden man selv vil ha. Ikke minst så kan man velge farge selv.

• Det er bevist at strikking virker beroligende. Det merker jeg selv også og det funker faktisk å strikke etter måltider blant annet om angsten er stor.

• Jeg blir rastløs om jeg skal se på serie eller film uten noe i hendene. Bruker jeg mobilen går jeg ofte glipp av ting, hvis jeg strikker derimot får jeg med meg det som skjer.

• Strikking er skikkelig gøy! Jeg har iallfall blitt helt hekta!

• Du får deg noen fine kvalitetsplagg. Hjemmestrikkede plagg holder mye høyere kvalitet enn klær fra kjedebutikker.

• Strikking kan gjøres nesten hvor som helst, man kan til og med ta med strikketøyet på fly.

 

Liker du å strikke?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer
    1. Du blogger ikke noe særlig om bulimien for tiden, har du sluttet med det?
      Hadde vert greit å vite siden det bare er de innleggene jeg synes er interessante og som jeg faktisk leser😝😋

      1. Har ikke sluttet med det nei, men har bare en liten “sommerpause” fra bloggen, så da blir det sjeldnere innlegg + innlegg som ikke tar så alt for lang tid å skrive:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg