DESEMBERGENSER PART TWO

Reklame | eget design

God kveld! Jeg lurte faktisk på hvem av naboene mine som hadde fest tidligere i dag før jeg innså at det var Stavernfestivalen jeg hørte haha. Selv inne i stua mi kunne jeg høre “Idyll” av Postgirobygget på full styrke, men det synes jeg egentlig bare var litt koselig, jeg. Litt uheldig start på festivalen med været i dag og selv presterte jeg å gå til sentrum da det høljet ned som verst, så buksa mi veide sikkert flere kilo mer, det var som om jeg skulle ha badet med den. Heldigvis er det meldt litt finere vær i helgen, for nå begynner jeg å bli lei av alt regnet.

Jeg viste dere jo for en stund siden genseren jeg har designet og laget oppskrift til som heter Desembergenseren, men her får dere se litt forskjellige farger og størrelser av den. Selv har jeg brukt min ganske mye og synes den er så god! Strikkepakke til genseren kan kjøpes på Garnius HER. Akkurat nå får man 23% rabatt i tillegg!

     

 

Hva synes dere om genseren?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg