DESIGN DIN EGEN PERSONLIGE ALMANAKK ELLER NOTATBOK!

Reklame | Personlig almanakk

God lørdag! Jeg har inngått et samarbeid med personlig almanakk hvor jeg blant annet skal få dele ut et gavekort til en vinner i en konkurranse jeg skal kjøre. Den forrige vinneren da jeg hadde en slik konkurranse ble veldig fornøyd, så jeg tror at neste vinner bli det også! Konkurransen kommer ut til helgen mest sannsynlig, jeg vil bare vente til jeg har fått min bok så jeg kan vise dere den.

En personlig almanakk er altså en almanakk hvor du velger alt selv, fra bilder på forsiden til designet og oppsettet i selve boken. SÅ kan man også velge farge på detaljer som linjalen som følger med og strikket rundt boken blant annet.

Dere som har fulgt meg lenge vet at jeg har brukt personlig almanakk eller bullet journal i flere år. Jeg husker ikke en gang når jeg bestilte min første og det var ikke et samarbeid. Men siden jeg bruker bullet journal for tiden fikk jeg lov til å heller bestille meg en personlig notatbok! Hvordan forsiden ser ut ser dere på innlegget under her:

Du kan bestille din egen HER.

 

Notatboken min skal jeg da altså bruke til strikkerelaterte ting. Der skal jeg skrive ned pågående prosjekter og hvor lang tid jeg bruker, fremtidige prosjekter, jeg har et rutenett til å tegne mønster på og en del andre ting. Jeg bestilte meg også en tilbehørspakke som jeg gleder meg til å bruke. Åhh dette blir så bra og jeg gleder meg så til å få den i posten og til å vise dere den!

 

Har du bestilt en personlig almanakk før? Gleder du deg til konkurransen? 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

4 kommentarer
    1. Veldig glad i notatboka mi fra personlig almanakk! Bruker den både til bullet journal og litt dagbok😍 Gleder meg til konkurransen!!

    2. Ååå fikk sykt lyst på sånn bok🥺🤩 hvilken type konkurranse skal det være? Og mener du denne helgen eller neste?
      Har foresten hørt at væsketap kan være en årsak til leggkramper, er det noe du vet noe om/ har selv?

      1. De er virkelig gull! <3 Konkurransen blir til helgen som kommer.

        Hm, nei det vet jeg ikke noe om. Jeg sliter med restless legs, men det er noe annet og det er noe jeg har arvet av min mor.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg