DET ÅRLIGE JULESELSKAPET I SVARSTAD

Hvert år siden jeg ble sammen med Andreas har jeg blitt med på det årlige juleselskapet andre juledag med familien hans. Jeg husker hvor nervøs jeg var første gang, for de er jo ganske mange. Heldigvis ble jeg tatt sååå godt imot og dette er noe jeg nå ser frem til hver jul!♡ I fjor ble det avlyst på grunn av coronarestriksjonene, men i år ble det juleselskap, bare et litt annerledes et. Vanligvis er vi inne, men i år ble det ute og til tross for kulda ble det en skikkelig fin dag! Dessuten skapte det så god stemning med bålpanner og det fine landskapet i Svarstad!

Det ble også servert gløgg varmet over bålpanna og så grillet vi pølser som vi spiste sammen med forskjellig tilbehør. Jeg hadde med Hälsans sine chorizo veggispølser og det er nok min favoritt, bare et lite tips! Jeg synes faktisk det ble enda koseligere å være ute, jeg! Og det ble nok et fint juleselskap med fine mennesker. Så heldig jeg er!

 

Mot slutten satte noen av oss rundt bålpanna med stoler og se så koselig da!

 

 

 

 

Fine Lexi!

 

 

 

Har dere noen tradisjoner for juleselskap?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg