DETTE HAR SKJEDD SIDEN SIST

Det begynner å bli noen dager siden min siste oppdatering, så jeg tenkte å fortelle dere litt om hva som har skjedd siden sist. Jeg har rett og slett hatt 0 motivasjon for bloggen og overskuddet mitt har gått til helt andre ting. Det er i grunn fint når det er sånn, at jeg heller har fine ting i livet å bruke overskuddet mitt på fremfor bloggen.

I tillegg til det jeg forteller om under her har jeg også danset, for jeg går på et sommerkurs som varer over tre onsdager. Neste onsdag er dessverre siste gang, men jeg får bare glede meg til oppstart til høsten! Og i dag skal jeg en tur til Vibeke sammen med Celine, så det blir hyggelig!

Vi har kjøpt nye blomster til å ha ute

Jeg har drukket mye smoothies

Blomstene har blitt plantet ute

Pus synes at blomstene var veldig fine og spennende å lukte på

Jeg har spist lunsj ute (smoothie + salat)

De har såååå god mat på Hungry Heart! 

Og jeg har strikket sammen med Therese

 

Hva har du gjort i det siste?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg