DETTE SER JEG FREM TIL I HØST

Forrige uke gikk så fort! Dessuten fikk jeg en brå beskjed på mandag for en uke siden som snudde veldig om på planene mine fremover. Det er ikke noe dramatisk og ikke noe farlig altså, bare så det er sagt. Litt kjipt, men samtidig bra og det er til det beste. Denne uken har jeg forresten en del spennende planer! Jeg arrangerer et strikketreff på tirsdag i Larvik (sleng igjen en kommentar eller send meg en melding på Facebook om du vil komme! eller vil ha mer informasjon) for unge i Larvik som strikker og for unge i Larvik som vil lære å strikke. På onsdag får jeg endelig sett Nora igjen, på torsdag har jeg dansing og til helgen reiser jeg bort.

Nå har det jo virkelig blitt høst ute og i den anledning vil jeg fortelle dere om ting jeg ser frem til i høst. Jeg klarer faktisk ikke å velge meg en favorittårstid, samtidig så har jeg et lite hjerte på høsten altså.

Hyttetur – allerede til helgen setter Andreas, Vibeke, Sigurd og jeg snuta inn mot Svarstads dype skoger, nærmere bestemt Svartangen. Jeg trives så godt på hytta vår og ser frem til en fin helg der med samboeren min og gode venner! Har vi flaks så er været fint nok til å gå en tur rundt vannet den ene dagen. Skulle det derimot regne er det koselig å være inne på hytta også. Lucy (den ene katten) blir dessverre ikke med denne gangen, da jeg rett og slett ikke tør siden hun begynner å bli litt surrete. Skal vi oppover igjen i vinter derimot får hun være med, for da vil hun bare være inne uansett og det går fint. Jeg gleder meg og tror dette blir en skikkelig god helg!

Gå turer i skogen – spør du meg er høsten den perfekte årstiden å gå turer på! Frisk luft og kjølig nok til å gå kledd i en god jakke, men ikke så kaldt at det er vondt. Med mindre det regner da, da holder jeg meg heller inne. Dessuten er det så fint ute på høsten med alle fargene på trærne. For et fint land vi bor i!

Tenne masse lys – er det noe det går mye av på høsten hjemme hos oss så er det telys. Jeg har sikkert sagt det hundre ganger før og jeg sier det igjen: høstkvelder med telys, pledd, en kopp varm te og strikketøyet.. da koser jeg meg da! Jeg regner med at jeg ikke er den eneste som har storforbruk av telys i mørketiden?

Serier på TV – det er så mye å følge med på om dagen at jeg går helt i surr, så mye er det faktisk at jeg ikke har sett en eneste episode av en serie jeg egentlig holder på å se nå. Farmen har jo begynt og jeg er storfan av det! Dessuten følger jeg ivrig med på Skal vi danse, MasterChef Norge og ikke minst må jeg jo nesten få med meg Paradise Hotel. Ja, jeg er en skikkelig TV-slave på høsten. Det merkelige er jo egentlig at jeg foretrekker å se ting på mac’en fremfor på TV.. Litt rar der kanskje?

 

Hva liker du å gjøre på høsten? Har du noen spesielle planer i høst?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg