DETTE STRIKKER JEG PÅ NÅ

Oi, dette blir et sent blogginnlegg! Egentlig strikket jeg bare på en ting om dagen, nemlig en hals / åpen vest på bestilling fra ei venninne. Men så gikk jeg tom for garn da og derfor bestemte jeg meg for å strikke noe i mellomtiden av noe garn jeg hadde liggende. Halsen til venninnen min strikkes forresten uten oppskrift, kun etter beskrivelse av hvordan hun ville ha den og det har gått veldig fint så langt! Dessverre var til og med garnbutikkene i Larvik og Tønsberg tomme for det garnet og det var produsenten også.. heldigvis fant mamma til slutt en nettbutikk som hadde noe igjen, så da er det bare å vente på pakke i posten!

Sokkene er en gratisoppskrift fra Drops og strikkes i strukturstrikk. Det er ikke så lett å se mønsteret siden sokkene er svarte, men jeg tror det blir mye bedre på. Garnet fikk jeg av mamma før jul og planen var jo tross alt hele tiden å strikke sokker i det. Det blir spennende nå som jeg snart skal begynne på hælen, for oppskriften er tilpasset settpinner og ikke magic loop (som jeg strikker med). Dere får oppdateringer etterhvert 😀

 

 

 

 

Hva strikker du på?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg