DETTE STRIKKER JEG PÅ NÅ

God dag! Hvor typisk er det ikke at når det er en dag jeg endelig har mulighet til å sove litt ut så våkner jeg likevel før klokken åtte på morgenen? Det er jo grei tid å stå opp på, det er bare litt kjipt når jeg hadde gledet meg så mye til å faktisk kunne sove litt på morgenen haha. Gårsdagen gikk hovedsakelig til behandling og det var en veldig tøff time, så jeg hadde ikke stort overskudd etter timen. Dessuten er det ganske lang reisevei for meg da jeg må dra hjemmefra 2 og 1/2 time før jeg faktisk har time. Åh, jeg skulle hatt bil så hadde det holdt å dra 40 minutter før!

Det har jo vært litt strikketørke denne sommeren, da strikketøyet ofte blir lagt bort i varmen. Nå er det iallfall funnet frem igjen og jeg har to prosjekter på pinnene: en genser og en cardigan. Genseren er en litt mer røff utgave av ballonggenseren, slik at det blir en mer tur-genser enn en hverdags-genser. Cardiganen er mitt eget design, så det blir spennende å se hvordan den blir! Det er ikke så mye farger på pinnene akkurat nå, men mitt neste prosjekt etter disse blir nok litt av en fargefest!

 

 

 

 

Hva strikker dere på?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

4 kommentarer
    1. Her er det to dåpsgaver med et visst tidspress på pinnene🙈 Og et skjørt som er på vent til jeg er i mål med gavene🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg