DETTE STRIKKER JEG PÅ NÅ

Juni da dere, herlighet!! Jeg skal innrømme at jeg har litt blandede følelser for sommeren, men jeg prøver å fokusere på det jeg gleder meg til. Nå i juni skal jeg blant annet se kompaniet sin danseforestilling, ut og spise med jentene, se pappa spille på Skotta og helt i slutten av måneden står dansecamp på planen. Jeg skal også være med på noen politiske stands tenkte jeg og selvom det kanskje høres litt kjedelig ut er det faktisk ganske spennende.

Det jeg strikker på nå har jeg holdt på med skikkelig lenge. Jeg er ferdig med en størrelse og nå har jeg begynt på størrelse nummer to. Den første størrelsen er da jeg utvikler oppskriften og fra størrelse nr to og videre må jeg regne ut for å treffe riktig på størrelsene og det er ikke bare-bare synes jeg. Jeg er iallfall veldig fornøyd med designet og tror denne blir skikkelig fin! Det er en genser med en smal passform og den blir sååå myk! En skikkelig fin hverdagsgenser som jeg gleder meg til å vise dere! Som vanlig har jeg dessverre ikke lov til å vise dere før det er lansering, men en liten sniktitt kan dere få!

 

Strikker dere på noe for tiden?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg