DISSE RUSSEKNUTENE TOK JEG

Nå er russetiden i gang og siden jeg var russ i 2018 tenkte jeg å dele litt fra min russetid med dere. For jeg fortalte dere aldri hvilke russeknuter jeg tok, så det tenkte jeg å gjøre nå. Jeg må først bare nevne at jeg hadde en helt super russetid med mange herlige folk og jeg savner russetiden veldig! Men over til knutene: heldigvis hadde jeg fremdeles det notatet på telefonen min med oversikt over hvilke knuter jeg tok. Derfor har jeg mulighet til å dele det med dere. Og hvem vet, kanskje det kommer flere innlegg om russetiden i løpet av mai?

28. Gå “kommando” under russeklærne en hel skoledag, og nevn det ved en hver anledning og til alle du møter (Naken Barbiedukke)

23. Ha seksualundervisning for en første- eller andreklasse (VG1/VG2), samt demonstrere bevegelsene i praksis med en frivillig medruss (Liten blomst)

47. Spis en banan erotisk i timen. (Bilde av banan)

18. Reise seg hvert tiende minutt i en skoletime på 90 minutter og rope: “Skål!” (Plastbeger)

22. Svare med å lese høyt fra en høyt erotisk fan-fiction funnet på nettet med stor innlevelse når læreren spør om noe faglig i timen (Bit av erotisk fan-fiction som blir lest)

27. Flørte åpenlyst med læreren i timen og takke for i går (Hjerte i bokbind)

16. Delta i en førsteklassetime (vg1) og være aktiv. (Bit av bokbind)

10. Besøke en barneskole, for å hilse og dele ut russekort. Gjerne underholde også! Viktig å avtale dette på forhånd med både russestyret og barneskolen det er snakk om. (Signatur av lærer, rektor eller annen ansatt på den eventuelle barneskolen)

4. Spandere is på en hel barnehageavdeling i edru tilstand. Må avtales gjennom russestyret for hver skole – og må gjennom russestyret avtales med barneavdelingen. (Legokloss)

13. Kjøre en førsteklassing (VG1) hjem. Du skal selvfølgelig være edru. (Gul fjær) (ikke jeg som kjørte bilen da)

15. Gå med russebuksa hver skoledag i russetiden (se viktige datoer for hvilken startdato som gjelder din skole). (Rød/blå stoffbit)

63. Be om sextips fra moren til en medruss (Sikkerhetsnål)

1. Delta på kreftaksjonen. (Liten bøsse)

3. Stryk «Nei er nei» på russebuksen/russedressen. (Amnestylogo)

75. Start morgenen med frokostblanding blandet med alkoholholdig drikke istedenfor melk. (Korn fra frokostblanding)

6. Pante flasker for 50 kroner og donere det til Røde kors. (pantelappen)

39. For gutter (uten russeklær): Gå hånd-i-hånd med en annen russ av samme kjønn i en butikk, kjøp vaselin og en pakke kondomer. (Vaselinboks) For jenter: Gå hånd-i-hånd med en annen russ av samme kjønn i en butikk og diskuter høylydt størrelsen på agurker, bananer, etc. Deretter kjøp det utvalgte produktet sammen med en pakke kondomer. (Vaselinboks)

46. Kjøpe en pakke med kondomer kun ved hjelp av kroppsspråk. (Bilde av tegnespråksymbol for kondomer)

11. Bomme en røyk og knekke den foran han/henne og fortelle at røyk er usunt. (Knekt røyk)

58. Kline med en av samme kjønn i minimum 10 sekunder. (Rosa fjær)

56. Være sammen med en/ei hele russetiden. (Bit av kjetting)

80. Oppnå generell studiekompetanse. (Vitnemål)

 

Har du vært russ? Isåfall, har du tatt noen av de samme knutene som jeg tok?

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg