DIY: BILDEVEGG UTEN POLAROIDKAMERA

Dere har sikkert sett bilder av fine vegger prydet med polaroidbilder? Enten bilder som er festet opp en og en eller hengt opp i tråder. Slike bildevegger er så utrolig koselige, spesielt om man fyller opp veggen med gode minner. Selv har jeg veldig lyst på et polaroidkamera, men det har jeg dessverre ikke råd til. Noe annet jeg hadde veldig lyst på var en slik bildevegg, så da fant jeg en løsning på det og det er dette jeg skal vise dere hvordan dere kan få til på 1-2-3 uten et polaroidkamera!

 

Jeg fant frem noen bilder jeg ønsket å bruke og brukte nettsiden befunky.com til å lage en ramme rundt bildene. Nå i ettertid ser jeg at jeg ikke traff helt på polaroidfassongen da bildene ble i en litt annen fasong da jeg skrev dem ut, men det ble da fint likevel. Ellers trenger man hyssing, binders og en mobiltelefon. Hvorfor mobiltelefon? Jo, nå skal du høre!

Flere telefonkiosker tilbyr nå å skrive ut bilder direkte fra mobil, noe som er perfekt om du er lik meg og gjerne vil gjøre ting med en gang når du først skal gjøre dem hihi. Så jeg lastet derfor bildene over til mobil og så dro jeg til en mobilkiosk for å skrive dem ut, noe som tok rundt 6 minutter. Jeg klippet i ettertid litt av kanten nederst av og så er det bare å henge opp! Hadde jeg hatt mer skoletyggis hadde jeg gått for kun det, siden det ble finest. Dessverre hadde jeg ikke det, så det ble teip.

 

 

 

Hvordan synes du at det ble? Og synes du det er gøy med DIY-innlegg?

 

 

//Elise Amanda

5 kommentarer
    1. Syntes det er så koselig med polaroid bilder på veggen <3 Har selv et polaroid kamera, men det tar veldig dårlige bilder. Heldigvis kan jeg bruke minnebrikker fra andre kameraer på det og skrive de ut 😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg