DIY: HANDLENETT

På TGR fant jeg et kit her om dagen til å lage sitt eget handlenett, eller stashe opp blir vel mer riktig å si. Jeg har jo gjerne minst to pågående strikkeprosjekter om gangen og bruker gjerne handlenett til å oppbevare dem i, så det er jo kjekt med et til. Dessuten har jeg jo alltid med handlenett på butikken, men akkurat dette handlenettet blir øremerket strikketøy.

En liten fun fact som egentlig ikke er fun engang: min strikkekonto på instagram er @ea_strikker og derfor ble det som det ble på handlenettet. Jeg ville egentlig ha det på norsk, men det hadde ikke blitt plass til “strikker” og derfor ble det “knits”. Så da vet dere det og nå skal dere få se hvordan det ble!

 

 

 

 

 

 

Hvordan synes du at det ble?

 

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Det ble fint! Mamma pleier også å bruke handlenett til å ha strikketøy til prosjekter hun holder på med, og hun har bursdag i mars så jeg vurderer å kjøpe et slikt DIY handlenett selv, lage det til henne og gi det i bursdagsgave.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg